CFGFactory > Modification Center > Movie configs > Smex Last Movie CFG
Want to help keep this website running? Donate here today!

cod4, movie configs, smex last movie cfg, smex cod4, movie configs, smex last movie cfg, smex cod4, movie configs, smex last movie cfg, smex cod4, movie configs, smex last movie cfg, smex cod4, movie configs, smex last movie cfg, smex cod4, movie configs, smex last movie cfg, smex


Main File info
 Author: Smex
 Uploader: ba flag cinema
 Website: Not Specified
 Uploaded: May 8, 2012, 6:59 pm
 Last DL: 1 week ago
 Traffic: 3.99 GB
 Weight: 3.87 MB
 Downloads: 1055
 Tags: cod4, movie configs, smex last movie cfg, smex
  • Currently 8.41/10

8.4/10 (71 votes cast)

 BB Code:
Share |


File description

GoodBy :)

nl flag superzeth on May 10 2012 18:00:26
looks nice it gave it a 8/10 smiley

nl flag yixeR on May 10 2012 18:16:46
try to remake suky's

ba flag cinema on May 10 2012 18:38:23
superzeth ty

@yixer please stfu bro what its suky? its God for movieconfigs....dont spam pls i am not copy mcfg its my idea from my head smiley

at flag splendid on May 10 2012 18:41:51
@cinema
i guess yixer wants you to remake suky's cfg

ba flag cinema on May 10 2012 19:15:50
splendid i dont want copy movie configs and i dont want try

be flag koene007 on May 10 2012 19:36:52
cinema on May 10 2012 19:15:50
splendid i dont want copy movie configs and i dont want try


Hmm so what where all your first movie cfgs about? they where suky mcfg copy's...

ba flag cinema on May 10 2012 20:08:42
http://www.youtube.com/watch?v=ECtWzKsveBE

ba flag andrejcoric on May 10 2012 21:01:33
but why sukys cfg again ?

gb flag SuPeRPiiG on May 10 2012 21:27:05
no.

sa flag 1Soul1337 on May 10 2012 21:42:53
thanks god its the last!

nl flag VxIJa on May 10 2012 22:23:46
sick, this looks fucking amazing on 4d1, using this for my 4d1 edit smiley)).

ba flag cinema on May 10 2012 22:53:02
andrej znam da hoces da vadis zivce stfu pls

SuPeRPiiG what no?

1Soul1337 u want moore?

VxIJa smiley

be flag koene007 on May 11 2012 07:24:22
Cinema ENGLISH! I've warned you more then once already!

ba flag andrejcoric on May 11 2012 12:38:21
@cinema delete cod4 than take a hammer and destroy your pc it will be the best for us

ba flag andrejcoric on May 11 2012 12:40:10
@koene007 why is cinema not in cfgf i will send you money if you kicked him from cfgf smiley

be flag DamageDealer on May 11 2012 13:28:23
shet as always just cc seems to be legit.

ba flag Vanily on May 11 2012 13:34:34
Thank you god he's last mcfg smiley

hr flag kayoo on May 11 2012 14:10:46
Vanily


AHAHAHAH

ba flag andrejcoric on May 11 2012 14:29:59
@ Vanily hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaa aggre with you

sk flag Michyz on May 11 2012 15:23:43
9/10 look amazingsmiley

ba flag andrejcoric on May 11 2012 15:54:02
will you delete cod delete it pls to u should be forbiden to play cod4 or make cfgs btw english pls oh yes you speak english like an idiot

gb flag joeh on May 11 2012 17:14:28
ew

de flag Trafi on May 11 2012 18:03:40
btw @andrejcoric

Your english isnt even bettersmiley
So now stop flame ppl smiley

ba flag cinema on May 11 2012 19:27:34
Michyz ty smiley

Andrej pls stfu science is culture smiley

joeh ?

Trafi i love you <3 smiley

ba flag cinema on May 11 2012 22:31:17
<3

us flag Songja on May 13 2012 08:34:24
hey people...! m new here! so please tell me how to use ls3 or cc file sumthing like that...! A tut wud b much appreciated.. thank you

ba flag cinema on May 13 2012 10:39:42
hey bro u must download LooksBulder smiley good luck

hr flag mYst1X on May 13 2012 12:18:25
First screen looks amazing, others are shit.

ba flag cinema on May 13 2012 13:21:21
hahaha lol XD

cz flag taKEn on May 13 2012 13:51:20
NICE!

ba flag cinema on May 13 2012 15:19:28
tysmiley

nl flag Artistt on May 15 2012 18:53:16
FINALLY! smileyD

ba flag cinema on May 19 2012 10:07:51
smiley

ba flag iBreak on June 18 2012 15:31:04
bosnia ftw lol smiley

ba flag Amin1312 on July 27 2012 02:52:25
nice..smiley

ba flag cinema on September 15 2012 22:49:06
iBreak XD

Armin thx

Please Login to Post a Comment.
Related Files